У всьому світі, де косметологічні послуги стають нормою, клієнти заслуговують на прозорість, повагу і чітке дотримання регламенту обіцяних умов надання послуг.
Проте не всі компанії з надання таких послуг готові держати марку та надавати якісний сервіс, як це наочно демонструє приклад однієї з компаній столиці «Touch Light Cosmetology», яка, здається, зробила звичкою вводити своїх клієнтів в оману в погоні за прибутком.
24 липня 2024 року один з клієнтів компанії «Touch Light Cosmetolog» записався на першу процедуру лазерної епіляції у косметологічній студії за адресою вул. Героїв полку “Азов”, 12В. Під час замовлення компанія пообіцяла клієнту фіксовану вартість послуги у розмірі 630 гривень на весь курс. Але вже на другій процедурі у клієнта почалися проблеми та непорозуміння. Студія була просто зачинена, і клієнту довелося кілька разів зв’язуватися з представниками компанією, щоб з’ясувати, що трапилось та чому про його візит раптово “забули”. Пропозиція зачекати 40 хвилин на приїзд майстра, і 10% знижка — чи це адекватна компенсація за таку недбалість? Можливо, але тільки якщо вважати це разовим інцидентом та прикрим непорозумінням.
На жаль, це був лише початок! Після третьої процедури 6 вересня представники компанії радісно повідомили клієнту, що вартість вже підвищена до 750 гривень, і про фіксовану ціну, на яку він розраховував при замовленні послуги, можна забути. Це було повідомлено безапеляційно! На прохання клієнта надати пояснення, представники компанії називали різні відмовки в стилі «дівчинка помилилася», «ми не розуміємо як так сталось, але це помилка і вартість більша» і т.д. Відверто дії та відмовки представників компанії виглядали та виглядають як банальне та навмисне шахрайство з метою заманити клієнта низькою вартістю, а потім, в процесі з нього витягнути більше грошей. Вивчивши цю історію, ми вважаємо, що компанія не збиралася дотримуватися своїх же умов, які були обіцяні клієнту спочатку, і це не було випадковістю — це, скоріш за все, система.
Ми вважаємо, що компанія «Touch Light Cosmetology» навмисно пропонує та рекламує свої послуги за заниженими цінами, люди звертаються, стають клієнтами та домовляються про надання послуг, а потім, через декілька сеансів надання послуги, співробітники повідомляють, що вартість послуги змінилась. І більшість клієнтів погоджуються платити за послугу вже більше, ніж домовлялись. Як це сталося з клієнтом, який звернувся до нашої редакції та розповів свою історію шахрайства з боку компанії «Touch Light Cosmetology».
Після численних спроб з’ясувати ситуацію клієнт самостійно звернувся до компанії через соціальну мережу Instagram, але замість вибачень він отримав від представників компанії холодну відповідь: “Не можемо нічого зробити“. На його обурення і попередження про негативний відгук, адміністратори офіційного акаунту компанії в соцмережі Instagram цинічно побажали йому “удачі“.
Ця історія є чудовою ілюстрацією того, як деякі компанії під час повномасштабної війни з російським агресором намагаються більше заробити на неякісних послугах та відвертому шахрайстві в надії, що війна все спише. Як ми вже зазначали, такі випадки мають системний характер і такими схемами не цураються користуватися більшість компаній в Києві. Вказана та подібні компанії намагаються заманити клієнтів обіцянками низьких цін, щоб потім нахабно підіймати вартість і виправдовувати це технічними помилками або “системними” обмеженнями. Touch Light Cosmetology — це яскравий приклад того, як не слід вести бізнес, адже така недбалість і зневага до клієнтів свідчить про повну відсутність професіоналізму.
Тож, перш ніж звертатися до цієї компанії, або такого типу компаній, варто серйозно задуматися: чи готові ви до подібного ставлення? Вибір завжди за вами, але бажаю вам більшої удачі, ніж отримав цей клієнт.